web analytics

Salonul Moto 2010….23-25 aprilie 2010, Romexpo, Bucuresti…


…nu stiu ce sa zic…dupa mine sincer a fost un mare fas cu unele exceptii la cateva capitole.

Varietate a fost nu pot zice ca nu. Au fost cascadorii, atv-uri, live performances, scutere, biciclete, masini, tattoo artists, gratare cu mici si bere, domnisoare deosebite care din pacate au fost probabil neglijate de catre organizatori nefurnizandu-li-se lamaia aferenta la portia de apa plata promisa, de unde si grimasele grave, superioare si intangibile, dar ce-i drept deloc camera shy, ceea ce a fost un deliciu pentru flacaii veniti la expo cu un singur gand…sa faca poze cu fetele. Pentru ce? Uite raspunsul la intrebarea asta m-a depasit intotdeauna. Hi5 sa fie? Souveniruri? Material pentru momente intime? Nu pot decat sa banuiesc, insa oricum, a fost suficient pentru toti.

La capitolul motoare insa, fara sa fiu pretentios, cred ca se putea mult mai bine.

In rest, destul de inghesuit, un aer asa … oarecum de talcioc si categoria chopper/cruiser aproape complet neglijata. Cu exceptia catorva Intrudere de 1800 SH imprastiate pe la cateva standuri pentru a promova una sau alta si a omniprezentului stand Harley Davidson,  altceva mai nimic. Unde era standul Honda? chiar eram curios sa vad cum arata in realitate modelul Fury. Suzuki? Wakasaki? Niet. Asta ca sa nu mai zic de atelierele de custom din tara sau de ce nu si de afara? Daytona Twins? Choppers Life?…

Nimic.

Doar SMAEB.

…autotintitulat The Best Bike Show in the Eastern Europe.

Pana aici, jumatatea goala a paharului, asta ca sa nu fiu malitios si sa zic cele patru cincimi goale ale paharului.

Dar pentru ca optimismul ne caracterizeaza trecem abrupt la partea plina.

Asadar, ca sa nu zic deci, o exceptie a facut-o standul celor de la Kustom Garage care insa, am aflat dupa ce le-am vizitat site-ul, se ocupa in principal de custom paintjob si airbrush.

Ei s-au prezentat cu un Suzuki Intruder de 1400 modificat care, paradoxal, n-avea nimic artwork pe el, fiind simplu. Negru mat, dar deloc mai putin muncit.

  • Motorul…un Suzuki Intruder VS 1400
  • Bani investiti…aproximativ 10.000 euro

…lucru perfect plauzibil tinand cont de preturile nemtilor de la Thunder Bike de la care a fost cumparat kitul pentru roata de 240.

In viitorul apropiat o sa revenim cu un articol mai detaliat cu privire la modificarile facute, ce, cum, de unde, si cat.

Ok. Am intrat, am vazut, ne-a placut sau nu ne-a placut, dupa care am iesit inapoi in parcare.

Ca si in anii precedenti, SMAEB-ul a fost un pretext foarte bun pentru ca multi pasionati ai domeniului sa se urce pe motor si sa bata drumul pana la Bucuresti macar asa de dragul drumului sau a intalnirilor cu amici de prin tara.

De aceea, tot ca si in alti ani, in parcare gaseai mai multe agregate interesante decat inauntru.

Cu toate ca erau destul de multe choppere prezente, fiecare accesorizate dupa placul, imaginatia si buzunarul proprietarului…

…unele chiar “choppere tematice” cum e si cel la accesorizarea caruia banuiesc ca ideea de baza a fost reprezentata de crucea malteza…

pacat ca nu este pe piata si un cadru sau rezervor de forma asta,

…modificate intr-adevar nu am gasit decat doua:

1. Un Suzuki Intruder VS1400 cu roata spate de 260 si kit chopper AME

din pacate nu am reusit sa dau de proprietar pentru a va putea oferi o descriere mai detaliata a modificarilor si specificatii tehnice, sper ca pe viitor sa putem reveni cu un articol de prezentare…

2. Un Ural Wolf modificat de Basty din Brasov, motor caruia o sa-i acordam atentia cuvenita intr-un articol separat pentru ca lista modificarilor e prea lunga si riscam sa eclipsam evenimentul caruia i-am dedicat acest articol.

Pentru moment doar cateva poze de ansamblu

Mda….

Cam asta-i..

In mare cam asta a fost SMAEB-ul 2010 pentru mine, fie ca sunteti de acord, fie ca nu.

Veni.Vidi.WC.

Oricum de un lucru sunt convins…

…ca suntem toti de aceeasi parere.

Mai avem un pic pana sa ne putem pune pe cearsaf firma de al mai bun bike show din Europa de est, este?

facebook comments:

7 Responses to S.M.A.E.B. 2010

  1. george says:

    cipriane, fratele meu… parerea mea este ca ai cam scris pe langa subiect putin. Ca si morala, in viata trebuie sa te mai si concentrezi cand faci ceva :) )

  2. Ciprian says:

    Prietene Gheorghe, ma cac pe commentul tau. In al doilea rand cred ca tu ai uitat care e obiectul acestui site, si anume acela de a promova choppere/cruisere si bobbere modificate, romanesti sau din afara, de a ajuta cu idei si exemple pe unii si altii care vor sa-si faca modificari la motor si nu de a poza pizde pe la smaeburi sau cocalari pe polizoare cu freza gelata. Mychopper. ro este un site de nisa care isi propune sa trateze strict doar ceea ce inseamna cruiser, chopper, bobber si daca mai avem oportunitatea printre picaturi sa defaimam adunaturile de cocalari ca tine si ai tai iubitori de gazele si drujbe, nu ne vom sfii s-o facem!

  3. george says:

    Draga Cimprian,
    revin la comment-ul meu precedent si scris in graba dar… ce-nseamna Cruiser. Eventual te rog frumos daca ai putea sa postezi un articol intreg in care sa-mi explici detaliat.

    Esti un baiat extraordinar si cred ca vei reusi sa faci ceva din acest site, pardon… voi aia din spatele site-ului sunteti extraordinari. Auzi, daca cati sunteti?

  4. pircka says:

    Ca bine le zici…Toti cocalarii cu SPEED-uri isi dau cu parerea. Prietene pune mana pe un manual de motociclete inainte sa vorbesti. Consider ca Ciprian incearca sa faca ceva original si nu e nevoie de oameni ca tine care sa isi exprime frustrarile ca nu se uita nimeni la suzuki-ul tau si chopper-urile sunt mult mai tari.
    Daca ai chef sa postezi comentarii tampite du-te posteaza pe 220.ro la vreun filmulet si scuteste-ne de prostia ta!
    p.s.: Misto poze si imi pare rau ca am ratat SMAEB-ul. Poate la anu’:)

  5. verminator says:

    Da sobolanu, cat e sobolanu? Vezi ca vin specialistii sa-ti extermine rat-ul mai Cipriane mai.

    Cat despre smaeb, despre morti numai de bine.

  6. Costel says:

    Auzi, da di ce n-ai facut poze la gagicili de la standu KTM ca erau bune-n draci!

  7. Lepka says:

    Luati`va gandu, n`o sa vedeti poze cu gagici pe aici, ca doarme sub motocicleta dup`aia, if u catch my drift :)

    Boooorn to be wiiiild !!!!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

if you check this box ... nothing happens (: 26