web analytics

Scurt si la obiect.

nicolluci

habar n-aveti despre ce vorbesc nu?

hai ca va lamuresc acum.

Am auzit cu totii de topicurile, grupurile, blogurile etc. care insira 10…100..1000 de locuri si chestii de vazut inainte sa pleci din Romania.

Ei bine aflati ca, pe langa toate cele enumerate de toti ar mai fi ceva de vazut.

Ceva care s-ar putea sa va faca sa nu mai plecati si sa va gadile un pic farama de patriotism ramasa.

SATU MARE

Ok. Mare chestie! ce poate fi in Satu Mare atat de interesant si despre care n-am auzit?

v-am spus:

nicolluci

sa nu mai bat campii. pe scurt este vorba despre Lucian Leahu din Satu Mare, un om “foarte pasionat de custom” dupa cum singur se descrie, “cu multe idei care asteapta sa vada lumina zilei”.

Bine, ati spune, pai sunt atatia care sunt (suntem) pasionati de custom. Asa e. Dar cati fac ceva cu privire la asta?

Pentru Lucian totul a inceput din dorinta de a readuce la viata impreuna cu varul sau un CZ de 175 din 1961 “de dragul amintirilor din copilarie cind ne dadeam pe strazile laturalnice cu suta la ora”.

dar cred ca cel mai bine poate descrie cum a pornit primul proiect from scratch, cum ar zice americanii, chiar el, Lucian Leahu:

“Este vorba de un custom Radical, folosind un motor vechi din 1961 de CZ 175, care era al unui unchi decedat si care statea sub un pom de vreo 15 ani, asa ca era deja acoperit cu muschi si crestea iarba in praful de pe el. Impreuna cu fiul unchiului, varul meu, am vrut sa ne distram (de dragul amintirilor din copilarie cind ne dadeam pe strazile laturalnice  cu suta la ora), si sa o repornim eventual chiar sa o ciopirtim putin, dar cand am smuls-o din pamint ne-am dat seama ca, cu putin noroc , in cel mai bun caz am putea folosi motorul, restul  devenind legume de la atita stat in pamint, asa ca am inceput de la o foaie goala si un motor de CZ de 48 de ani, restul e istorie. Am botezato Structura”

Ei? Cum e? V-am spus ca inca exista frumuseti ale patriei care asteapta sa fie descoperite si apreciate la adevarata lor valoare?

Structura, din cauza sau datorita legislatiei romanesti, nu poate fi omologata tocmai din motiv de modificari structurale. Traiasca RAR-ul si neamul lui.

Lucian a participat cu Structura in 2009 la “Devil’s motor show” in Budapesta, Ungaria.

Pe langa motorul prezentat mai sus nicolluci mai semneaza si un bobber, expus de asemenea la Budapesta, ce are la baza o Honda Shadow de 600 cmc din ’96, pe nume

La Sombra Blanca

 

Si inca o veste buna.

Ambele, atat Structura cat si La Sombra Blanca sunt

de vanzare!

Drept urmare, vom reveni cu un articol si cu ceva mai multe poze si detalii tehnice despre cele doua creatii nicolluci.

Pana atunci, nu va sfiiti sa va spuneti parerea despre cele prezentate in cadrul acestui articol (atat aici cat si pe pagina de facebook a mychopper.ro), pentru ca nu cred ca n-o sa fiti de acord cu mine ca avem nevoie de cat mai multe exemple precum cel dat de Lucian Leahu din Satu Mare, despre al carui brand nicolluci sunt sigur ca vom mai auzi.

 

 

 


 

facebook comments:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

if you check this box ... nothing happens (: 26