web analytics

Ne-am propus sa vorbim despre americani si motocicletele lor pe care le lauda atat.

Am vorbit despre Harley Davidson si sunetul specific

…apoi, am vorbit despre Indian-ul pierdut…

despre Buell, fratele mai sportiv al lui Harley n-o sa vorbim, pentru ca nu e chopper,

dar,

ca sa incheiem periplul prin chopper/cruiserele americane de serie trebuie sa vorbim despre

Boss Hoss


Stiti vorba aia…Ce-i prea mult strica, nu? Acum…nu stiu ce sa zic daca se aplica sau nu si in cazul de fata. Pare un cruiser obisnuit nu? La categoria grea ce-i drept, dar nimic iesit din comun.

Foarte probabil ca multi dintre voi nu au auzit de numele asta si nici nu e de mirare dat fiind faptul ca e un caz de nisa, care a pornit ca o fixatie din tinerete a fondatorului si ajuns sa produca, gasind suficienti doritori de mai mult.

Cum spuneam nimic deosebit la prima vedere, un cruiser heavy wheight ca multe altele.

…dar hai sa ne uitam la cateva poze cu motoare din aceeasi categorie asa….comparativ

aici avem un Suzuki Intruder cu motor de 1800 cc si 125 cp

aici, avem un Kawasaki Vulcan de 2000 cc si 116 cp

aici avem un Triumph Rocket III cu motor de aproape 2300 cc si 140 cp

iar aici avem un muscle car cu un motor Chevrolet ZZ4 5700cc si 355cp

Da o masina!

Va intrebati poate ce cauta o masina pe un site dedicat moto?

Ce legatura are una cu alta?

Ei bine legatura e asta:

Motorul GM Chevy ZZ4 pe care, la inceputul anilor ’96, fondatorul Boss Hoss, americanul Monte Warne l-a folosit pe motocicletele sale.

Vorbim de motociclete echipate cu motoare V8 de 5700 cc si 355 cp!!!

Ca si companie, Boss Hoss a aparut pe piata in anii ’90 si a vandut doar bike kit-uri cunoscute ulterior ca Boss hoss BHC2, pentru ca in 1996 sa inceapa productia de serie in adevaratul sens utilizand motorul amintit Chevy ZZ4.

Motoarele au avut succes imediat printre iubitorii americani de masinarii puternice si muscle car-uri asa ca in 2000, dupa esecul de piata din ’97-98 cu motorul 6V de 4 litri Chevy, BH a scos pe piata Stud Hoss cu un motor de, nici mai mult, nici mai putin 8200 cc si 502 cp.

Cu o motocicleta care ii trimite pe proprietari de la magazinul de piese moto la cel de piese auto si invers , cei de la Boss Hoss au reusit cu succes zic eu sa ocupe o nisa de piata pe care nu are concurenta. Zona gri in ceea ce priveste motorizarea, dintre lumea moto si cea auto a fost ocupata, situatia creata atragand suficienti entuziasti ai motoarelor produse de General Motors si de aici…potopul…ajungandu-se la turbine, supraalimentari si alte modificari specifice pana acum zonei hot rod.

In prezent Boss Hoss produce motociclete cu doua motorizari de baza. Un Chevy ZZ4 de 5700 cc si 355 cp si un  Chevy LS3 de 6200 cc si 445 de cai cu transmisie semi automata si marsarier.

De asemenea, tot in garajul celor de la BH vom gasi si doua modele de trike ce folosesc tot motorizarile de mai sus.

Acesta este pe scurt Boss Hoss-ul.

Acum, pe langa faptul ca, dupa cum se vede si motoarele intra pe langa multe altele, in polemica Bigger is Better, or is it? nu ma pot abtine sa nu pun o intrebare mai mult retorica cu privire la Boss Hoss.

Mai este totusi o motocicleta?

…si daca da, unde ma duc sa- fac revizia? la service-ul auto? sau la ala moto?

Pe final, ca de obicei ceva poze si niste filmulete poate va dati voi seama ce si cum.

facebook comments:

2 Responses to BOSS HOSS | Cruiser pe steroizi

  1. Steroizi says:

    pfff foarte tare motorul …

  2. Steroizi says:

    si jantele … nu mai zic

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

if you check this box ... nothing happens (: 26